Monday 28 May 2012

Walkie Talkie !

Semalam jalan2 area wangsawalkmall dekat wangsamaju . Then tengah2 mencari barang2 eletronik untuk rumah aku , abah aku tetibe berminat pulak untuk mencari something yang first time aku akan pakai nanti . Benda ni baru pertama kali aku pegang and pakai die sendiri so memang jakon lah kan . Benda tu is WALKIE TALKIE .

Yang funny nye , aku saja main test2 ngan abah aku . Aku duduk lebih kurang 1 km jauh ( yelah takkan nak jauh sangat kan sat gi hilang pulak ) haha . Then try la cakap2 ngan abah pakai benda tu . Aiyoo.. Orang da tengok semacam . Agaknya semua manusia kat situ ingat aku ni FBI kot . HAHA .

Yang best nye benda ni , dia leh tahan sampai 10 km ++ . Aku sendiri tak berapa sure jarak jauh sebenar dia . Harga benda ni pun tak mahal sangat . Around rm800 . Tapi benefit dia abah aku sendiri lah yang tahu . Ingat nak simpan dalam bilik and buat harta , mana tahu nak guna nanti . kan ? haha .

Ni benda ajaib tu ..




Amacam ? 
Nanti boleh guna benda ni time pergi travel . Hihi . Banyak manfaat nye .
Okay guys , c u !

Assalamualaikum :)






No comments:

Post a Comment