Tuesday, 29 May 2012

Fly to Bali , Indonesia

Assalamualaikum kawan2 . atau yang bukan kawan saya .

Dalam masa 5 jam lagi saya akan berangkat ke Bali . Raja segala shopping dehh... Mudah mudahan saya tak menghabiskan berjuta2 rupiah di sana . Haha .

Ni pun baru pertama kali pergi area indon tue . Sebelum ni paling larat pergi dekat Arab saudi jela . Tapi memang cuaca dia boleh tahan cool jugak . Haha .

So tengah2 mama , abah , abang kemas2 barang tu , saya pulak sibuk menulis belog . Tapi takper sebab saya dari awal2 lagi dah siapkan semuanya demi masa depan yang cerah . Hehe (^_^)



Haha kantoi barang banyak . Ade 2 beg besar lagi kat belakang sinun . Tirulah cara saya mengemas barang , tak perlu lipat tau , buat bulat2 je . hahaha


Okay . C teddy ni sebagai penganti sayang saya ZER AVENGED yang tak ikut ! huu . Pelok teddy ni puas2 . Dari genting ke indonesia yea teddy mama ...


Okay u guyss ! C ya nanti . Doakan saya selamat pergi dan balik . 

Assalamualaikum .




No comments:

Post a Comment