Wednesday 20 June 2012

Jun Story ♥

Assalamualaikum ,

Lama dah tak update ni . Toooo much things going on bulan ni . My result for Semester 2 dah dapat..and alhamdulilah macam yang aku nak okay saje , tapi tak dapat Anugerah Dekan .. haha . Keciwe jugak la . And Mara loan yang diimpikan tu , Alhamdulilah aku dapat malah lebih3 baik daripada yang aku jangkakan .

So next week hari Isnin (25.6) I begin my first class in geomatika . Kali ni memang superb la sebab semester3  aku target untuk dapat 3.5 and above . InsyaAllah . Di mana ada kemahuan di situ ada jalan .

Tapi masa cuti sem ni yang tak boleh dilupakan bila aku terpaksa struggle untuk dapat Mara Loan tu and ofcourse bukan senang . Yang apply lebih kurang 300 student . Yang dapat tawaran tu 37 orang . And alhamdulilah aku one of them . Yang penting result kena power la sebab ramai student yang nak pinjaman ni . Macam dekat kolej yang aku study pinjaman ni memang takder kalau nak diikutkan . Yang ada cuma PTPTN sebab tu pun kolej swasta . So dream come true lah aku dapat achive tahap tu . And yang paling letihnye bila nak kena ulang alik kolej untuk siapkan borang . Diorang mesti nak perfect , so dalam masa 2 bulan cuti sem baru dapat goodnews pasal mara ni . And untuk batch aku yang dapat just 2 orang je including aku sendiri . Sebab tak ramai yang tau and betul2 nak apply utk ni . Bukan free tau . haha .

And lagi gud news aku dapat blackberry torch from abah . Da lame mengidam dapat gak . weee. Thanks daddy :)

Okay guys.

Wish me luck untuk semester 3!





No comments:

Post a Comment