Saturday 30 June 2012

Moving to HOSTEL ?

Assalamualaikum !

Hai peeps . Just got back from KLCC tadi beli barang mamaku . Esok secara rasminya aku ditinggalkan alone di Kuala Lumpur , not alone actually tapi dengan abang aku ! Haha . So , yang pertama sekali mama aku pergi Doha,Qatar esok selama ...... sebulan mungkin ? dan aku akan pindah ke hostel kolej . Tujuan pindah ni senang je..untuk memudahkan aku pergi ke kelas sebab rumah aku jauh daripada kolej and memang susah nak pergi kelas dengan ketiadaan transport .

Yang menariknya , ini pertama kali aku duduk hostel . Hopefully jadi kenangan yang indah . And yang paling penting kena pandai giler jaga diri kat dunia KL yang penuh dengan challenge ni . Bulan puasa ni pun aku berbuka dengan jantung hati tersayang aku n mmber2 jela . First time kot berjauhan dengan family !

Ape2pun doakan aku sentiasa selamat sejahtera sentiasa ye...hehe. Untuk girls , please jaga diri anda baik2 sebab macam2 berita kes culik da aku dengar skang ni . Okay have a nice day !


Love,


No comments:

Post a Comment